//Forever Imperfect
Tahun kedua

Tuesday 13 June 2017 @ 13:30 | 0 Comment [s]

Tahun kedua berpuasa tanpa kau emma . rasa lain tiap malam ingat kau , aku tahu yang hidup mesti teruskan hidup tapi kalau dah setiap malam ingat kat kau je macam mana . bila kau takda aku rasa macam kosong macam hidup ni takda erti . kadang2 perasaan marah ni membuak2 kat diri sendiri kalau la aku halang kau hari tu mesti aku dapat jumpa kau lagi kan! tapi ni semua kerja ALLAH ajal maut tu rahsia ALLAH siapa aku nak persoalkan semua ni . aku sentiasa doakan kau kat sini semoga kita berjumpa di syurga ALLAH nnt tunggu aku kat sana sayang kau 💙💙
Rehatlah sahabat


Older Post
The Disclaimer

Hi peeps. what i am writing come from my heart :D


Navigations!

Diary About Stuff Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!