//Forever Imperfect
HAZIMAH AZMAN

Monday 23 May 2016 @ 08:56 | 0 Comment [s]

hari ni aku rindu sangat dengan kau . sebenarnya hari2 aku rindu dengan kau emma . ;(  aku ada banyak cerita nak cerita dengan kau kan best kalau kau boleh dengar semua yang aku nak cerita . aku rindu kau sangat2 , aku rasa mcm kau hidup lagi ;(( aku nak sangat kau tengok aku berjaya hmm .  Tahu tak mak dah boleh jalan mcm dulu mesti kau happykan . setiap hari aku bangun dari tido mesti tengok phone mana tahu kau ada whatsapp aku ke kut2 aku mimpi ke kau dah takda tapi aku sedar ni bukan mimpi tapi realiti .  aku perlu masa nak terima hakikat ni mungkin makan tahun bukan senang nak lupakan orang yg boleh dikatakan hari2 dengan kita susah senang sama2 dengan kita yang faham kita kau dah macam separuh diri aku susah untuk aku lupakan kau . orang mungkin tak faham apa yang aku rasa bila kehilangan kau sebab diaorang takda dengan kau hari2 . hmm walaupun aku tak pergi lawat kubur kau hari2 aku tetap doakan kau dari jauh . tenang la di sana wahai sahabat ,love eyka .


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. what i am writing come from my heart :D


Navigations!

Diary About Stuff Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!