//Forever Imperfect
HAZIMAH AZMAN

Saturday 15 December 2012 @ 08:47 | 0 Comment [s]


eyma aku harap kau dapat baca blog aku dan paham . kite kawan dari darjah empat until now we are still together . lepas kau hilangkan diri dari sekolah cheras kau call aku dan cerita apa yang jadi kat kau, aku sedih sebab kau still tipu aku .bila kau  ada masalah dengan sapa2 akulah orang yang akan  tersepit  ditengah2 untuk explain kat dorang ,walaupun diorang judge aku ni jahat sebab kononye aku punca segalanya tapi aku tetap simpan rahsia kau aku still diam sebab aku sayang kau walaupun sejujurya aku rasa bersalah sangat tipu dorang tapi aku still buat untuk kau . mungkin jugak family kau salahkan aku atas apa yang dah jadi kat kau . eyma aku dah redha dengan apa yang jadi dengan kita lepas ni kalau kau baca blog aku , aku harap kau jaga diri mungkin kita dah takkn jumpa untuk selamaya  
aku tetap sayang kau walau apa pun  kau buat kat aku, aku nk minta maaf jugak kalau ada buat salah kat kau . EYKA


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. what i am writing come from my heart :D


Navigations!

Diary About Stuff Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!