//Forever Imperfect
menanti sebuah cinta yang takkan pernah aku dapat .

Sunday 11 November 2012 @ 20:42 | 0 Comment [s]

di saat aku mula lupakan kau , kau datang bersama cinta yang pernah aku buang jauh2 kerana bagi ku cinta yang aku harap dari kau tak kan pernah menjadi . kau membuatkan aku keliru dengan perasaan aku sendiri aku sedar aku tak secantik girlfriend kau dan aku juga sedar yang aku takkan pernah dapatkan kau , aku selalu berharap yang kau akn suka aku tapi aku hanya bertepuk sebelah tangan . kadang2 aku ni perasan yang kau suka aku , sejak kau dah couple gan oarng lain aku betul2 down aku dah tekat untuk betul2 lupakn kau tapi sejak akhir2 ni kau rapat dengan  aku blk . kenapa la kau datang bila aku dah takpelukan kan dan kau pergi bila kau betul2 perlukan kau . 


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. what i am writing come from my heart :D


Navigations!

Diary About Stuff Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!